03 February 2012

3.2.12

upload two songs myself :)
its nice.
《好听》 and《 I'm still loving you.》
love this two songs.
and their words and melody :)

its February.
Valentine's day.
i hope you will date me on that day.
but i know,you wont did that.
that day is Tuesday,got tuition.
2.30 until 7pm.
please date me.
I'm waiting your date...
every 30Th,I'm also waiting that..
but you didn't did that.
just go for a lunch, can you?
or just go pasar malam,one day?
or,just give me a sweet or a small lollipop...
you always make me feel disappointed...
我不要求多
或许,你已经很好了。
你疼我。
可是,你很难知道我要的是什么。
不是我贪心
是我根本得不到我想要的。
就约一约我,很难吗?
就一句“等下要一起吃午餐吗?”很难?
我不要那句“你要我约你去哪里?”有人约人是这样的?
我也不敢要求你在学校留下来陪我。
因为你都不喜欢留在学校。
可是,为什么你打球就可以留下来?
之前,你上课上到1.40.
我也这样从1.05等到1.40 。那时,我也赶着回家冲凉,然后去做助教。
那时,我上课到1.40。你1.05就放学了。
那时,我叫你等我一起回家。你很想不甘愿的答应了。
然后,我放学了。
不见你在课室外。
我便去开会了。。。你懂我在那里开会的。
开完会,你不在班外。
从食堂找到草场,都不见你。
。。。
我便交代一个人,和他说,我回家了。
那时,你不懂我的心情。

—————————————————————————————————————— :(